Oavsett typ av medlemstillhörighet, dvs spelande eller stödmedlem, kan du logga in på din egen personliga medlemssida.

Vid första inloggning måste du ge samtycke till registrering.
Detta med anledning av lagen GDPR.

På din personliga medlemssida kan du se dina uppgifter och även komma i kontakt med andra medlemmar som gett samtycke för registrering.

Om du saknar inloggningsuppgifter kan du begära Skapa inloggningsuppgifter vid första inloggning. Då skickas ett mail till dig med instruktioner om hur du går vidare.
Har glömt lösenordet klickar du på om du råkat göra det!

Vi vill gärna att du uppdaterar dina uppgifter med adress, telenummer, födelsedatum, och kön.
Anledningen till uppgifter om kön och födelsedatum beror på att Föreningsbyrån, Sundsvalls kommun, vid ansökan om verksamhetsbidrag efterfrågar antal medlemmar indelade i kön ocoh åldersgrupp.

Tack på förhand för din uppdatering!